
Победата обаче не бе лесна за Peugeot. В първите часове на състезанието кола №7 на Педро Лами се удари с друго Peugeot – №17 на Pescarolo, в бокса. Публиката полудя, а целият падок се взриви, когато заводското Peugeot спука гума, излизайки от бокса, поради удара. Колата му се разпадна по пистата, дълга почти 14 км, в които пилотът на Peugeot се опитваше отчаяно да стигне бокса. Разбира се, излезе и кола за сигурност. По-късно водещото Peugeot с Вюрц, Брабам и Жене бе с 3 бокса повече от Audi-то на Том Кристенсен, което припомни, че през 2009 г. германците спечелиха поради по-добрата си работа в бокса. Проблемите за Audi обаче също не закъсняха. Лукас Лур размаза Audi №3 в мантинелата, а втората кола на Према, Бернард и Дюма получи технически проблеми, излезе и няколко пъти от пистата. Колата изостана толкова, че в Audi взеха решение да тестват различни аеродинамични решения, които, ако проработят, да бъдат внедрени във водещата кола на Audi. До 12-ия час разликата между водещите коли на двата отбора бе минимална и в Peugeot видимо се притесниха. Постепенно обаче колата им започна да трупа преднина, а времето на обиколка бе с около 3-4 сек по-бързо от Audi. Така на сутринта се стигна до голяма преднина, която се запази до края на състезанието.
То бе съпътствано от множество инциденти и отново се доказа, като едно от най-трудните в света.
Източник: speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар