
Супер спортният мотоциклет е разработван в продължение на две години, като основната цел на конструкторите е била да се постигне максимално ниско тегло. S 1000 RR тежи 206,5 кг напълно зареден и готов за ползване, а сухото му тегло е 183 кг. Специално за него е разработена Race ABS система, тежаща едва 2,5 кг, докато повечето ABS системи за мотоциклети увеличават теглото с около 10 кг. Всички системи на мотоциклета подлежат на настройки, които водачът може да променя само с натискането на един бутон. Може да се избира между 4 режима, които променят настройките на двигателя, ауспуховата система, ABS и DTC (Dynamic Traction Control) системите.
На пазара BMW S 1000 RR излиза с аналогична цена с японските си конкуренти от 1000-кубиковия клас. Премиерата на машината бе по време на последния кръг от Superbike шампионата на пистата “Монца” в Италия, а на пазара излиза до края на месеца.
Източник:www.speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар