За пет дни Chevrolet реализира 35 продажби

За петте дни от началото на “Автомобилен салон София 2009“ Chevrolet се установи като един от лидерите по продажби в рамките на изложението. До момента дилърите на марката отчитат 35 продажби, като техния брой се очаква до нарасне значително през предстоящия уикенд, когато по традиция се очаква най-голямата посещаемост в залите на Международния изложбен център. На изложението пазарния си дебют за България отбеляза Chevrolet Cruze – компактен седан, който демонстрира новия стилистичен език на марката в глобален мащаб и поставя акцент върху качеството в достъпния сегмент на пазара. Освен с дизайна си Cruze привлича клиентите и с изключително богатото за компактния сегмент стандартно оборудване, включващо ESC, 6 въздушни възглавници, климатик, ABS, CD-плейър и други, които в съчетание с базовия 1,6-литров двигател формират крайна цена само 27 500 лева.
За отличните продажби по време на изложението най-голяма тежест имат флагмана Epica, от който наличните количества вече са изчерпани и всъдехода Captiva.
След премиерата си в България в продължение на две години автомобилът бе лидер по продажби в своя сегмент, а сегашната отстъпка от 30% може отново да го върне на върха.


Източник: speed-press.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар