"Щандовете на Mercedes и Toyota са особено интересни. По експозицията на Mercedes работят специалисти от Германия, а Toyota сякаш изгражда цял град", каза Жеглов.
Друг изключително интересен щанд е този на списание BBC Top Gear България и Shell. На него посетителите ще могат да видят постоянна експозиция от 10 уникални автомобила и мотоциклета. Ще бъдат показани и двата прототипа на ТУ София и ТУ Варна, които представиха България на ежегодния Shell Eco-marathon. Това е изцяло шоу елемент, като автомобилите не са представени с търговска цел, а само като атракция за публиката.
Тази година „Автомобилен салон София 2009” отново е част от календара на OICA, редом до салоните в Женева, Детройт, Токио, Франкфурт и др. Председателят на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) Стоян Желев подчерта, че въпреки тежките условия заради световната финансова криза „Автомобилен салон София 2009” отново предлага на своите посетители много и атрактивни експонати и ще е на още по-добро ниво от предишните изложения в столицата.
На изложбените площи в Интер Експо Център ще бъдат представени над 150 експоната, от които 27 премиери за България.
Тази година организаторите предлагат награда от 1000 лв. всеки ден за един от посетителите. Има и многобройни други изненади, а 21-ви юни (неделя) е семеен ден. Тогава цялото семейство може да посети „Автомобилен салон София 2009” на цената на един билет от 6 лв.
Източник:www.speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар