MOTO-PFOHE предлага изгодна комбинация от лихва и цена

MOTO-PFOHE представи атрактивна комбинация от търговски условия за клиентите. В обстановка на ограничено банково кредитиране компанията предлага собствен лизинг с безпрецедентно ниска годишна лихва в размер на 4% за 36-месечни договори. Това означава общо 6,29% оскъпяване за целия тригодишен период. В пакет с неизбежните за спадащ пазар сериозни отстъпки, които при някои от моделите на компанията достигат до 14%.
На фона на кризата на автомобилните продажби в страната общият дял на MOTO-PFOHE сред вносителите в периода януари-март 2009 нараства и това се дължи в най-значителна степен на две от марките в портфолиото на компанията – Ford и Volvo. Това е така благодарение на високото ниво на предлаганата продуктова гама. С представените през 2008 и 2009 г. нови модели Focus, Kuga, Fiesta и Ka, Ford се радва на най-новата, модерна и впечатляваща гама в историята си като марка досега. Volvo е в подем с абсолютния си бестселър XC60 – най-сигурния и най-красивия модел на шведската марка, създаван някога, заслужено обявен и за автомобил 4х4 на годината в България.
Силен резултат регистрира Ford според ААП през първото тримесечие на 2009 г. Повишеният интерес на клиентите към новата продуктова гама на марката със синия овал доведе до пазарен дял от 10,71% – с повече от 2,5 пункта над финалния за 2008 г. (8,2%) и с близо 1,4 пункта повече от същия период на миналата година (9,32%). Оптимистичен е фактът, че нарастването в пазарния дял на Ford е постоянна тенденция в първите три месеца на настоящата година. Продажбите през март спрямо февруари са се увеличили в абсолютна стойност с близо 50 автомобила. Най-добри са резултатите на марката в клас B (моделите Ford Fiesta и Fusion) – общо 312 бр., което е близо половината от общите продажби на Ford (42%).
С общо 93 продадени автомобила Volvo регистрира стабилни продажби в страната през първото тримесечие на 2009 г. и относително равномерно месечно разпределение от около 30 автомобила. С рекордно нисък спад от едва 7,9% спрямо същия период на миналата година, Volvo е и най-малко засегнатата от кризата автомобилна марка в България.


Източник:www.speed-press.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар