
Данните показват как клиентите се преориентират към по-малки и икономични автомобили. Само една от 10-те най-продавани коли на Стария континент е голям автомобил – Volkswagen Passat, а всички останали са от сегментите B и С. Ръст в продажбите има при Ford Fiesta, VW Polo, чийто нов модел излезе скоро на пазара (-0,7% за април и +0,7% от началото на годината), и Fiat Panda (+22,3% и +17,6% съответно).
Най-продаваната марка пък продължава да е Volkswagen. Немският производител има спад от 10% за месеца и 7,7% за четирите месеца, но остава начело сред производителите. VW е следван от Ford, а на трета позиция през април излиза Renault, въпреки че от началото на годината френската марка има по-малко продажби и от Opel, и от Fiat.
В статистиката на JATO Dynamics по държави личи как мерките на правителствата в някои от страните подпомагат продажбите на коли. Във Великобритания и Испания веднага след приемането на съответните мерки продажбите започват, макар и все още слабо, да се стабилизират.
Няма коментари:
Публикуване на коментар