Hyundai Motor публикува печалбите си за първото тримесечие

Hyundai Motor Company е продала 621 718 автомобила през първата четвърт на настоящата година. Това е с 13,3% по-малко, сравнено със същия период на миналата година, като отражение на кризата в бранша в глобален план.
Нетният приход за първите три месеца се равнява на 225 милиарда вона, което е спад с 42,7%, сравнено с миналата година. Това се дължи на повишените разходи за реклама и увеличаване на имиджа на марката, както и за подобрено оборудване в дилърствата. Продажбите от своя страна са намалели с 26,4 % до 6,03 трилиона вона. В световен мащаб пазарният дял на марката се е увеличил на 4,7%, в сравнение с 4-те процента през 2008 г. Това е постигнато благодарение на усилията, вложени в продажбите на утвърдените вече пазари, както и инициативи в разрастващите се. В сравнение със своите конкуренти Hyundai Motor отбелязва ограничен спад благодарение на разнообразието в портфолиото си и конкурентната си моделна гама от икономични модели. Компанията ще продължи да повишава стойността за клиента на своите автомобили чрез внедряване на нови високотехнологични модели в средния и малкия клас.
От друга страна, за да се справи с предизвикателствата на пазара в този труден момент, Hyundai ще увеличава все повече своя имидж и ще внедрява нови регионални стратегии. Пример за това е и инициативата, подета в САЩ, наречена “Hyundai Assurance Program”, която помогна да се задържи добро нивото на продажбите въпреки икономическата криза.

Източник:www.speed-press.com


Няма коментари:

Публикуване на коментар