BMW Mobile Service навърши двадесет и пет години.


Уникалната за BMW Group концепция за висококвалифицирана помощ на пътя BMW Mobile Service навърши двадесет и пет години. Тя гарантира премиум обслужване на клиентите на марките BMW и MINI 24 часа, 365 дни в годината. С постоянното въвеждане на иновационни технологии и новаторски услуги от BMW ConnectedDrive, днес решаването на проблемите е още по-ефективно и бързо.
Eфективността на BMW Mobile Service се дължи основно на факта, че всички специалисти, които се грижат за проблемите на клиента, от операторите в контролния център до мобилните техници, са висококвалифицирани технически експерти. В 86% от всички случаи те дават възможност на водачите на автомобили с марка BMW или MINI да продължат бързо след повредата. В много случаи специалистите на BMW в оперативния център в Мюнхен са способни още от самото начало, по телефона, да установят причината за повредата в сътудничество с клиента. А сега тази дистанционна диагностика става още по-ефективна, защото моделите, оборудвани с BMW TeleServices, в рамките на BMW ConnectedDrive са способни да препращат данните, нужни за диагностициране и идентифициране на проблема. Така сервизните автомобили на BMW Mobile Service пристигат на място с необходимите оригинални части за BMW и МINI, специални инструменти и уреди за диагностика. Ако се наложи, автомобилът на клиента се изтегля до близък BMW Сервизен център, където повредата може да бъде отстранена, в много случаи извън работно време и през почивните дни. Благодарение на BMW TeleServices в редица случаи проблемът може да бъде разрешен и дистанционно. Например, ако повредата е резултат от грешка в електронния контрол, техник в оперативния център може да осигури нужното съдействие директно от бюрото си – по сигурна телефонна линия той изпраща сигнал на автомобила, за да рестартира контролната част, отстранявайки проблема по този бърз и лесен начин.
Водачите на BMW и МINI оценяват високите технологични стандарти на техниците в BMW Mobile Service, особено защото в голямата част от случаите тези специалисти позволяват на водача да продължи веднага със собствения си автомобил. В редките случаи, в които това не е възможно, планът за мобилност на BMW и MINI „Mobile Care” дори покрива разходите в рамките на територията на Европа за такси, автомобил под наем, настаняване в хотел или транспортиране на автомобила обратно до дома.
Автомобилите на BMW Mobile Service са постоянно модернизирани. Днес тази функция изпълняват модели като BMW X3, BMW X5 и BMW Серия 5 Туринг, оборудвани с цялостен набор от работни и диагностични инструменти. В цял свят функционират 830 такива автомобила. Услугата е достъпна в 19 европейски страни и на почти всички пазари извън Европа.

Източник:www.speed-press.com


Няма коментари:

Публикуване на коментар