KIA Motors продължава да увеличава пазарния си дял в Китай, основните пазари и Корея


Общите продажби на автомобилния бранд за първите четири месеца на 2009 г. са се увеличили на основните пазари, Корея и Китай. Най-голям дял марката придоби на основните пазари – 86 859 продажби, което представлява ръст от 18,1%, докато в Корея и Китай са реализирани респективно 108 416 броя (6,5%) и 54 545 броя (3,8%) в сравнение със същия период на предходната година.
Бестселърът на марката продължава да бъде представителят на С-сегмента Cherato (известен на някои пазари и под името „Спектра” или „Форте”) с общо 65 727 продадени единици. KIA Rio се подрежда на второ място с реализирани 45 932 броя, следван от компактния SUV “Спортидж” с регистрирани 43 443 единици. Произведеният изцяло в Европа KIA Ceed остава на 4-то място с регистрирани 38 579 продажби, следван от мъника Picanto с реализирани… 27 349 единици.
Г-н Hyoung-Keun Lee, изпълнителен вицепрезидент на KIA Motors Corporation, заяви: „Въпреки трудностите в автомобилния бранш тази година KIA успя да запази силни позиции на международните пазари и през изминалия месец. Постигнатите резултати от началото на годината до момента, както и дистрибутирането на новото поколение градски кросоувър KIA Soul са гаранция за успешното представяне на марката в световен мащаб.

Източник:www.speed-press.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар