
Редакторът на „Van Fleet World” Джон Кендал коментира: „Появата на нови конкуренти на пазара без съмнение оказа натиск върху лидера на лекотоварни автомобили във Великобритания. Разбира се, това изключва напрежението, на което са подложени всички производители в момента. Но дори при тези условия Ford държи значителна преднина на пазара към днешна дата. Това без съмнение ще бъде подкрепено от скорошната поява на новия Fiesta ван и обновения Transit Connect. Докато производителите търсят всички възможни начини да ограничат вредните емисии и намалят разхода на гориво на автомобилите, Ford ще е първият, който ще приложи тези идеи в лекотоварната си гама през следващите няколко месеца. Предстоят ECOnetic версии на новия Fiesta ван и Transit през есента. Ford определя разход на гориво от 6,4 л/100 км за Transit 280, базиран на Transit ECOnetic със средни емисии на въглероден диоксид от 189 г/км. За Fiesta показателите са: комбиниран разход на гориво от 3,3 л/100 км и въглеродни емисии от 98 г/км. Това може да затрудни някои конкуренти в надпреварата за разход на гориво тази година, ако Ford реши да го тества.”
Редакторът на „Van Fleet World” Джон Кендал заяви: „Съвсем наскоро Ford разкри обновения Transit Connect. Докато запазва същите двигатели, багажно пространство и полезен товар както досега, Transit Connect бе обновен в средата на жизнения си цикъл отвън и отвътре и е модел с вграден ESP – система за електронен контрол на стабилността. Без съмнение това ще го направи по-привлекателен за флийт клиентите, които искат да подобрят сигурността и да преразгледат дълга си към безопасността.”
Сътрудничеството на Ford със „Smith Electric Vehicles” доведе до електрически задвижван Connect, който Ford и Smith именуваха Ampere. Фирми с относително малък дневен пробег ще оценят тази алтернатива като по-ефективна, още повече че багажното пространство се запазва същото заради батериите, монтирани под пода.
Източник:www.speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар