И трите модификации на Dacia – Logan, Sandero и MCV, вече се предлагат със заводски монтирана газова уредба и допълнителен резервоар на мястото на резервната гума.
От началото на май Dacia Sandero, Dacia Logan и Dacia Logan MCV ще могат да бъда поръчани с LPG конфигурация с фабрично монтирана газова уредба на мястото на резервната гума със срок на гаранция 3 години или 100 000 км. Цената, в духа на марката Dacia, остава без конкуренция на българския пазар.
LPG модификациите на Dacia се вписват изцяло в статегията на марката да предлага на българските си клиенти екологични и икономични автомобили, отговарящи на нуждите и изискванията им. Гамата на Dacia Sandero ще бъде обогатена с двигателя 1,4 LPG със 75 к.с.. Същият агрегат ще допълни и линията на Dacia Logan. При Dacia Logan MCV това ще бъде агрегатът 1,6 LPG 90 к.с..
С 12% по малко емисии на CO2 спрямо един бензинов двигател и по-ниски стойности на отделяните NOx и твърди частици, LPG версиите щадят околната среда. Един автомобил, работещ на LPG, e и с 60% по-тих от такъв с дизелов двигател.
Новите LPG модификации са екологични, но също така и икономични. Първият фактор за това е цената на самото гориво. В същото време автомобилите, работещи на LPG и бензин – смяната на вида гориво става с натискането на един прекъсвач, имат много висока автономия: Sandero 1.4 GPL изминава близо 1200 километра с един резервоар бензин и един LPG.
LPG версиите на Dacia отговарят и на строгите норми по отношение на безопасността на Европейския съюз. Резервоарът, направен от стомана с висока устойчивост, е оборудван с пет елемента за допълнително обезопасяване: клапан срещу връщане на гориво, мулти клапан за лимитиране на пълненето на бутилката до 80%, ограничител на дебита, редуктор на налягането и предпазен клапан за спиране на горивото при инцидент.
Източник:www.speed-press.com
От началото на май Dacia Sandero, Dacia Logan и Dacia Logan MCV ще могат да бъда поръчани с LPG конфигурация с фабрично монтирана газова уредба на мястото на резервната гума със срок на гаранция 3 години или 100 000 км. Цената, в духа на марката Dacia, остава без конкуренция на българския пазар.
LPG модификациите на Dacia се вписват изцяло в статегията на марката да предлага на българските си клиенти екологични и икономични автомобили, отговарящи на нуждите и изискванията им. Гамата на Dacia Sandero ще бъде обогатена с двигателя 1,4 LPG със 75 к.с.. Същият агрегат ще допълни и линията на Dacia Logan. При Dacia Logan MCV това ще бъде агрегатът 1,6 LPG 90 к.с..
С 12% по малко емисии на CO2 спрямо един бензинов двигател и по-ниски стойности на отделяните NOx и твърди частици, LPG версиите щадят околната среда. Един автомобил, работещ на LPG, e и с 60% по-тих от такъв с дизелов двигател.
Новите LPG модификации са екологични, но също така и икономични. Първият фактор за това е цената на самото гориво. В същото време автомобилите, работещи на LPG и бензин – смяната на вида гориво става с натискането на един прекъсвач, имат много висока автономия: Sandero 1.4 GPL изминава близо 1200 километра с един резервоар бензин и един LPG.
LPG версиите на Dacia отговарят и на строгите норми по отношение на безопасността на Европейския съюз. Резервоарът, направен от стомана с висока устойчивост, е оборудван с пет елемента за допълнително обезопасяване: клапан срещу връщане на гориво, мулти клапан за лимитиране на пълненето на бутилката до 80%, ограничител на дебита, редуктор на налягането и предпазен клапан за спиране на горивото при инцидент.
Източник:www.speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар