Volkswagen награден за „Най-добър рекламодател на годината” в Кан

Volkswagen получи най-високото признание в рекламната индустрия на 56-ия международен фестивал на рекламата „Cannes Liones 2009”. Германският автопроизводител взе първия си „Лъв” в категорията „Рекламодател на годината”. От 1961 г. насам Volkswagen е получил около 150 „Оскар”-и на рекламата в Кан. „Почитайки Volkswagen днес, ние почитаме компания, превърнала се в символ на творчески и иновативен маркетинг в автомобилната промишленост за десетилетия”, каза Тери Савидж, председател на фестивала, по време на церемонията.
Кристиян Клингър, член на Управителния съвет на Volkswagen, отговарящ за продажбите, маркетинга и следпродажбеното обслужване, заяви: „Volkswagen е „Das Auto” – Колата с главна буква.” В бъдеще ние ще продължим да представяме претенциите на нашата марка под формата на забележителни, творчески кампании. Много сме горди с тази награда и бих искал да благодаря на нашите агенции DDB Worldwide и Almap за тяхното партньорство и сътрудничество, както и за многото творчески идеи.”
Фестивалът „Cannes Liones” често е взимал под внимание рекламирането на Volkswagen с неговия оригинален и вдъхновяващ подход. В края на 50-те години Volkswagen постави нова тенденция в областта на рекламата с Beetle кампанията в САЩ “Think Small”. За първи път нищо в даден продукт не е преувеличено, а дава ясно, земно описание с точно отношение към клиента и ползата, която той може да извлече. Тази кампания беше фундаментална в затвърдяването на образа на Volkswagen в САЩ.
Друга връхна точка беше и телевизионна кампания за Beetle в Германия, наречена "Der Käfer – er läuft und läuft und läuft..."- „Бръмбърът – той пътува и пътува, и пътува...”, пусната през 1968 г. Volkswagen я използва да демократизира мобилността, като по този начин представи стойности, които компанията въплъщава и до днес – отговорност, ценност, оригиналност.
Volkswagen продължи да печели място в историята на рекламата и с кампанията си “Divorce” за модела Golf във Великобритания през 80-те години, както и със своето мото: „Ако само всички неща в живота бяха толкова надеждни, колкото Volkswagen.” Днес автопроизводителят продължава да определя нови тенденции в областта на рекламата, например с кампанията си Horst Schlämmer през 2007г., първоначално излъчвана чрез видео блогове, подкасти и YouTube, влизайки по този начин в духа на времето.
Международният фестивал на рекламата „Cannes Liones” е най-големият и престижен в сферата на рекламната общност. Всяка година повече от 10000 участници от 94 държави се събират на Лазурния бряг. Жури оценява 28000 реклами в 11 дисциплини, включващи Film, Direct, Radio, Design, Press, Media, Promo, PR, Outdoor, Cyber, Titanium и Integrated. Наградите „Гран при”, „Златен лъв”, „Сребърен лъв” и „Бронзов лъв” фигурират във всяка категория.


Източник: speed-press.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар