Американците готови да купуват индийски и китайски коли

Цели 15% от участвалите в изследване американци казват, че биха купили автомобил произведен в Китай, а 11% - от Индия, без да се имат предвид конкретни марки и модели. Това се съпоставя на 16% от американците, които залагат на корейски автомобилни марки, развиващи търговия на територията на САЩ още от 80-те години. Изследването е проведено от консултантската компания AutoPacific и обхваща повече 30 000 американци, на които им предстои да си купят нов автомобил.
„Имайки предвид, че Hyundai и Kia са на американската сцена вече от десетилетия, е учудващо, че китайските и индийските марки, невиждани досега, ще бъдат една добра конкуренция на корейските”, каза Джордж Питерсън, президент на AutoPacific. „Американците купуват толкова много стоки, произведени в Китай, поради високото им качество и технологичното развитие, защо не и автомобили? Изглежда, че потребителите са готови да дадат шанс на китайските и индийските марки.”

Проучването показа, че повечето от заинтересованите в момента притежават автомобил с японска или корейска марка, което означава, че те ще бъдат по-засегнати от конкуренцията, отколкото например Ford, Chrysler или General Motors. От анкетите също така става ясно, че хората, които биха си купили китайски или индийски автомобил държат много на качеството на производството и надеждността, но не толкова на динамичните показатели като ускорение, стабилност и спирачен път.



Източник: speed-press.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар