„Имайки предвид, че Hyundai и Kia са на американската сцена вече от десетилетия, е учудващо, че китайските и индийските марки, невиждани досега, ще бъдат една добра конкуренция на корейските”, каза Джордж Питерсън, президент на AutoPacific. „Американците купуват толкова много стоки, произведени в Китай, поради високото им качество и технологичното развитие, защо не и автомобили? Изглежда, че потребителите са готови да дадат шанс на китайските и индийските марки.”
Проучването показа, че повечето от заинтересованите в момента притежават автомобил с японска или корейска марка, което означава, че те ще бъдат по-засегнати от конкуренцията, отколкото например Ford, Chrysler или General Motors. От анкетите също така става ясно, че хората, които биха си купили китайски или индийски автомобил държат много на качеството на производството и надеждността, но не толкова на динамичните показатели като ускорение, стабилност и спирачен път.
Източник: speed-press.com |
Няма коментари:
Публикуване на коментар