Mini продаде 1,5 милиона коли

Само няколко седмици след отпразнуването на 50-ия рожден ден на Mini се случи друго знаменито за компанията събитие – продажбата на 1,5-милионния автомобил от пускането на новото Mini на пазара през 2001 г. От самото начало на продукцията в Оксфорд през 2001 г. Mini се превърна в световен феномен, печелейки награди навсякъде по света. Моделите на Mini се продават в повече от 80 държави, като наскоро стартираха и в Бразилия.
„Чудесно е да видиш страстта, която изпитват собствениците на Mini по време на тържеството за рождения ден на компанията, където 25 000 човека от цял свят се присъединиха към празненствата на пистата “Силвърстоун”. Привилегия е да си част от наследството и бъдещето на тази кола”, сподели Иън Робъртсън, член на Управителния съвет на BMW AG, отговарящ за маркетинга и продажбите. Той добави още, че периодът е труден за автомобилната индустрия и няма бизнес с имунитет към предизвикателствата на времето, но Mini е изключително издръжлива марка, която се харесва на клиентите. Каза също така, че са оптимистично настроени за бъдещето и са готови да пуснат нови модели идните години.
Бизнес министърът Иън Лукас коментира по този случай, че Mini е символ на английския дизайн и проектиране вече 50 години и е изключително щастлив да разбере, че компанията продължава да преуспява.
Част от дългогодишния успех на Mini се дължи на способността на компанията да се развива с непрекъснати нововъведения.


Източник: speed-press.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар