General Motors разпродава марки

GM ще трябва да намали търговската си мрежа с 25% до началото на юни.
Онлайн изданието на в-к “Дневник” предаде информация на “Ройтерс”, че подготвящата се за процедура по фалит General Motors обмисля "агресивно преструктуриране", което означава драстично намаляване на брандовете и на търговските разпространители на компанията. Към обявените за продажба дъщерни компании се присъединяват Pontiac и производителят на камиони GMS.
Скоростното преустройство на компанията има за цел да оптимизира дейността на GM. Компанията трябва да е достатъчно рентабилна, за да приеме и по-късно да изплати допълнителната държавна помощ. Последните мерки, които ръководството на дружеството смята да приеме, са продължаване на орязването на непечелившите брандове и разпространители.
Желанието на държавата към GM е търговската мрежа на консорциума да намалее с 25% до началото на юни , което според „Блумбърг” е приблизително 4100 офиса. Според специалисти шансовете на GMS да си намери купувач са по-добри, за разлика от тези на Pontiac, тъй като компанията е в прекалено лошо финансово състояние и няма да успее да донесе достатъчно свежи средства на GM.
Останалите марки на консорциума могат да бъдат доволни. Saab вече има 27 сериозни оферти. Предложения има и Saturn, инвестиционна група начело с Black Oak Partners официално е изявила интерес към закупуване на марката, уточнява „Ройтерс”.
Източник:www.speed-press.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар