
Манекените на S Line и My Agency с вдъхновение демонстрираха колекциите на най-новото поколение български модни творци пред многобройната публика в залата.
Най-сериозното завоевание на проявата беше щедростта, проявена от публиката, партньорите и клиентите на "Мото-Пфое" към ежегодната благотворителна проява - над 31 000 лева в пари и дарени тоалети - рекорд в 13-годишната история на събитието.
"Щастлив съм, че въпреки кризата, в която се намираме, не изневерихме на традицията си и организирахме за пореден път нашето модно ревю. Истински впечатляващ е резултатът от благотворителната ни кампания през тази година. Явно щедростта разцъфва по време на криза. Затова благодаря от все сърце на нашите партньори, клиенти и приятели", заяви Атанас Фурнаджиев, управител на "Мото-Пфое".
"Тази вечер ние затвърдихме още една наша традиция - да даваме възможност за изява на най-младите. Досега канехме утвърдени имена в модния дизайн. Днешното дефиле "Това е сега", вдъхновено от мотото на най-новия и изключителен автомобил, който предлагаме - Ford Fiesta, показва, че младото поколение творци е не само оригинално и интересно, но и не по-малко можещо", допълни колегата му Димо Николов, управител на "Мото-Пфое".
Средствата, събрани от модното ревю, ще се използват за закупуването на тоалети, обувки, аксесоари и куверти за близо 60 абитуриенти без родители от контингента на Българския червен кръст.
Източник:www.speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар