Европейските дотации за покупка на нов автомобил предизвикаха ръст в продажбите през март. Особено голям е той в четири страни – Германия, Франция, Италия и Испания.
Европейските дотации за покупка на нов автомобил предизвикаха небивал ръст в продажбите през март. Особено голям е той в четири страни – Германия, Франция, Италия и Испания, след като само месец по-рано положителни стойности бяха отбелязани само в първата.
Според Automotive News Europe интересът на купувачите е предизвикан от директните правителствени дотации, заделени за купувачите на нови автомобили в тези страни. Припомняме, че за смяна на стария автомобил със средна възраст 9-10 години собствениците в Германия, Франция, Италия и Испания получават от правителството от хиляда до пет хиляди евро дотация в зависимост от страната и действащите условия. С 8,1% са пораснали продажбите във Франция през март в сравнение със същия период през миналата година. При това според експертите едва между 30 и 40% от продажбите са били дотирани. Така в страната продажбите са достигнали до 204 095 автомобила.
В Испания правителствената програма за стимулиране на автомобилния пазар започна да действа едва през втората половина на март, затова и показателите за този месец са сравнително ниски. Сумата, отделена от правителството там, е в размер на 1,2 милиарда евро, 700 милиона от които ще бъдат изхарчени тази година, а 500 милиона – през 2010 г.
Засега не са обявени конкретните цифри за Германия и Италия, но още преди месец немците отчетоха ръст в размер на 23%, а от “Ботуша” се очаква също да подобри всички рекорди.
Очаква се през март ръстът продажбите на Opel да бъде по-висок откогато и да било през последните десет години.
Източник:www.speed-press.com
Европейските дотации за покупка на нов автомобил предизвикаха небивал ръст в продажбите през март. Особено голям е той в четири страни – Германия, Франция, Италия и Испания, след като само месец по-рано положителни стойности бяха отбелязани само в първата.
Според Automotive News Europe интересът на купувачите е предизвикан от директните правителствени дотации, заделени за купувачите на нови автомобили в тези страни. Припомняме, че за смяна на стария автомобил със средна възраст 9-10 години собствениците в Германия, Франция, Италия и Испания получават от правителството от хиляда до пет хиляди евро дотация в зависимост от страната и действащите условия. С 8,1% са пораснали продажбите във Франция през март в сравнение със същия период през миналата година. При това според експертите едва между 30 и 40% от продажбите са били дотирани. Така в страната продажбите са достигнали до 204 095 автомобила.
В Испания правителствената програма за стимулиране на автомобилния пазар започна да действа едва през втората половина на март, затова и показателите за този месец са сравнително ниски. Сумата, отделена от правителството там, е в размер на 1,2 милиарда евро, 700 милиона от които ще бъдат изхарчени тази година, а 500 милиона – през 2010 г.
Засега не са обявени конкретните цифри за Германия и Италия, но още преди месец немците отчетоха ръст в размер на 23%, а от “Ботуша” се очаква също да подобри всички рекорди.
Очаква се през март ръстът продажбите на Opel да бъде по-висок откогато и да било през последните десет години.
Източник:www.speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар