Най-новият модерен градски кросоувър KIA Soul събра хиляди почитатели в европейските автосалони на марката. Въпреки че иновативният автомобил се предлага в търговската мрежа от началото на годината, потребителите на Soul в Европа вече надхвърлиха 5000, което е с 13% повече от заплануваните до момента продажби.KIA Soul е петместен хечбек с предно предаване и междуосие, дълго 2550 мм. Моделът е с височина от 1610 мм, а предното стъкло е със 135 мм по-дълго от типичния компактен автомобил. Soul разполага с обширно вътрешно пространство, осигурявайки комфорта на петима възрастни.
Колата се предлага във варианти с 1,6 16V CVVT и 1,6 16V CRDi двигатели. Бензиновият агрегат генерира 126 к.с., а дизеловият двигател предоставя 128 к.с. И двата мотора са окомплектовани с 5-степенна механична скоростна кутия, а за дизеловия агрегат се предлага и 4-степенна автоматична трансмисия. Градският кросоувър е с гаранция от 5 години без ограничение на пробега.
„КИА Соул” вече се радва и на няколко приза. В Германия корейският автомобил получи международното отличие за дизайн на 2009 г. Red Dot. Английското списание Fast Car определи Soul като „най-добрия модел на 2009 г.” Тази седмица в Съединените щати Ward’s AutoWorld обявиха победителите в ежегодния конкурс „Интериор на годината”. Soul спечели в категорията Grooviest Interior (най-вълнуващ интериор), след като бе оценен за визия, сигурност, удобство, комфорт и ценово предложение.
Продажбите на модела в Европа през януари тази година достигнаха 1334 броя. Регистрираните през февруари автомобили „Соул” възлизат на 1485 броя, а през март клиентите на модела наброяват 2172.
1. Germany - 944
2. France - 914
3. UK - 520
4. Belgium - 473
5. Netherlands - 401
6. Italy - 358
Източник:www.speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар