От страна на Koenigsegg не е търсена никаква механична модификация на CCXR. Мощността е 1018 к.с. срещу 1060 Нм въртящ момент, извлечени от V8 4,7-литров мотор с два компресора Rotrex. Максималната скорост надвишава 415 км/ч, докато ускорението от 0 до 100 км/ч е за 2,9 секунди. Тези характеристики са познати от CCXR. Затова Koenigsegg Trevita регистрира по-скоро козметични новости с използването на изобилие от въглеродни влакна. Карбонът обаче не е в стандартния черно-сив цвят, а в диамантен завършек. Всички елементи от карбон на CCXR в новата модификация са допълнително рафинирани от инженерите на марката.
По последна информация три броя ще бъдат произведени от диамантената версия на CCXR. Засега обаче няма никаква информация за цената. Евентуално тя ще бъде обявена на салона във Франкфурт.
Източник: speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар