„Пежо” отстъпва леко и за осеммесечния период има продажби на 1646 леки автомобила. Следват две марки с много близки продажби за периода – „Форд” и „Ситроен”, съответно с 1437 и 1433 броя. „Дачия” е с 1258 продадени леки коли, а „Шкода” и „Шевролет” са съответно с 1042 и 897 реализирани нови автомобила.
При камионите и автобусите намалението на продажбите е най-драстично. За периода януари-август спадът е 76,22%, продажбите са общо 695 броя в сравнение с 2923 през 2008 г. „Мерцедес” запазва лидерството си при камионите с продадени 257 броя, като са пласирани и 27 автобуса от марката. „Ивеко” е с продадени 164 камиона и 40 автобуса, а „Ман” е с продадени 80 камиона и два автобуса.
„Пежо” е най-предпочитана марка при мотоциклетите с продадени 163 броя за периода, основно в класа под 50 куб. см, следвани от БМВ със 79 броя, но в горния клас – над 500 куб. см. Общият брои на продадените мотоциклети за периода възлиза на 361.
Източник: speed-press.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар