Под капака се крие 2,4-литров бензинов DOHC, комбиниран с 6-степенна механична трансмисия и система за задвижване на четирите колела. Задното окачване в Kizashi е многораменно, също така компанията е монтирала системата „synergetic vehicle dynamic control”, което най-вероятно е тракшън контрол.
Предната част на колата прилича на Suzuki SX4, голямата радиаторна решетка придава динамика, задната част наподобява стайлинга на концепцията с тази разлика, че линиите не са достатъчно изчистени.
Изпускателната система завършва с два хромирани накрайника, моделът се предлага серийно с 18-цолови колела.
Дължината на каросерията е 4,65 метра, което обещава доста пространство, междуосието е 2,70 метра. Интериорът е просторен, задните облегалки се сгъват, за да се увеличи обемът на багажника.
Като опция се предлагат кожени седалки с електрически настройки и подгряване, към детайлите се числят безключово стартиране, вход за iPod и Bluetooth.
Източник: speed-press.com |
Няма коментари:
Публикуване на коментар