Chevrolet даде разход 1,6 на 100 при тестове

General Motors съвместно с американската агенция EPA (Environmental Protection Agency) подложи на тестове новия Chevrolet Volt. Автомобилът даде среден разход на гориво от 1,6 л/100 км при движение с бензиновия си двигател и 15,5 киловатчаса електричество на 100 км при движение чрез батериите си.
Chevrolet Volt е новото поколение електромобил на GM, който се очаква да излезе на пазара в края на следващата година. Той може да изминава 64 км при движение на ток от батериите си. Автомобилът разполага и с бензинов двигател, който обаче не се използва за задвижване, а работи като стационарен агрегат за електричество, зареждащ батериите, а движението отново става с електромотора.
Тестовете, направени от американската агенция EPA, показват 1,2 л/100 км разход на гориво при градско движение. Съобразено с европейските стандарти, това означава 1,6 л/100 км среден разход на гориво при движение с бензиновия двигател, като е възможно при европейските тестове да има леки разлики с този показател.
Разходът при движение на електричество от батериите пък е 15,5 киловатчаса на 100 км. Съобразено с европейските цени на киловатчас електричество, това означава 1,2 евро на 100 км, или около един евроцент на изминат километър.
"От данните, с които разполагаме, се вижда, че Chevrolet Volt може да се движи ежедневно изцяло на електричество. При тези цени това означава напълно нов начин на придвижване, каза президентът на GM Фриц Хендерсън. - Ключът към тези показатели обаче е ежедневното зареждане на автомобила от електрическата мрежа. Колата трябва да се зарежда с ток поне веднъж на ден, за да се постигнат подобни числа."General Motors съвместно с американската агенция EPA (Environmental Protection Agency) подложи на тестове новия Chevrolet Volt. Автомобилът даде среден разход на гориво от 1,6 л/100 км при движение с бензиновия си двигател и 15,5 киловатчаса електричество на 100 км при движение чрез батериите си.
Chevrolet Volt е новото поколение електромобил на GM, който се очаква да излезе на пазара в края на следващата година. Той може да изминава 64 км при движение на ток от батериите си. Автомобилът разполага и с бензинов двигател, който обаче не се използва за задвижване, а работи като стационарен агрегат за електричество, зареждащ батериите, а движението отново става с електромотора.
Тестовете, направени от американската агенция EPA, показват 1,2 л/100 км разход на гориво при градско движение. Съобразено с европейските стандарти, това означава 1,6 л/100 км среден разход на гориво при движение с бензиновия двигател, като е възможно при европейските тестове да има леки разлики с този показател.
Разходът при движение на електричество от батериите пък е 15,5 киловатчаса на 100 км. Съобразено с европейските цени на киловатчас електричество, това означава 1,2 евро на 100 км, или около един евроцент на изминат километър.
"От данните, с които разполагаме, се вижда, че Chevrolet Volt може да се движи ежедневно изцяло на електричество. При тези цени това означава напълно нов начин на придвижване, каза президентът на GM Фриц Хендерсън. - Ключът към тези показатели обаче е ежедневното зареждане на автомобила от електрическата мрежа. Колата трябва да се зарежда с ток поне веднъж на ден, за да се постигнат подобни числа."

Източник: speed-press.com


Няма коментари:

Публикуване на коментар