Акцент в презентацията на BMW по време на автосалона през 2009 г. ще бъде специалният ринг с дължина няколкостотин метра, оформен около изложбената площ и представящ флотата автомобили, оборудвани с BMW EfficientDynamics, и световните премиери на компанията.
Показвайки трите си марки на едно и също място, BMW Group има възможност да осъществи разнообразни корпоративни инициативи с фокус върху важни въпроси в области като устойчиво развитие, екология и мобилност за бъдещето. На специална пресконференция на 15 септември ще бъде представен Докладът за устойчиво развитие на BMW Group 2009/2010 (2009/2010 Sustainable Value Report).
Компанията категорично заявява своята позиция и ангажимент за активно участие в дебата за бъдещето с организирането на ZEIT Conference - платформа за дискусия на най-високо ниво с участие на политици, урбанисти, представители на бизнеса, неправителствени и екологични организации.
BMW Group организира и детски клуб - Junior Campus отново с акцент мобилност за бъдещето и опазване на околната среда.
В периода 15-27 септември 2009 г. деца на възраст между 3 и 13 години ще имат възможност сами да открият що е то мобилност и как се осъществява на практика в експерименталната лаборатория Junior Campus. В рамките на специална програма малчуганите на възраст между 7 и 13 години се научават, играейки, как да използват разумно ограничени ресурси, а по-малките ще практикуват отговорно поведение на пътя в детското училище за безопасност.
Основните теми на представянето - устойчиво развитие и опазване на околната среда, са отразени както в програмата, така и в цялостната концепция на представянето. Конструкцията на щандовете е от модулни елементи, които позволяват последваща употреба и намаляват до минимум отпадъците при демонтаж.
Томас Мюдерлак, отговарящ за представянето на BMW Group по време на Международното автомобилно изложение във Франкфурт, обяснява: “Участието в международни автомобилни изложения е важна част от комуникацията с клиенти, партньори и представители на медиите.
Автомобилното изложение Франкфурт 2009 ни предоставя отлична възможност за първи път да представим и трите си марки под един покрив. Основен момент в нашата концепция е възможността посетителите да изпитат нашите автомобили в движение: бих казал, че представянето ни съвсем буквално ще пресъздаде мотото на марката BMW „Шофирай с удоволствие (Sheer Driving Pleasure)”.
Източник: speed-press.com |
Няма коментари:
Публикуване на коментар